Çarşamba, Aralık 10, 2008

kış güneşi

iki gün boyunca kapalı ve yağmurlu havanın ardından bu sabah sekiz buçuğa doğru uyandığımda yataktan doğruldum ve her sabah yaptığım gibi penceremden dışarı baktım; ışıl ışıl bir sabaha uyanmıştım.


kış güneşi her zaman çekici gelmiştir bana, hele de yağmurlu günlerin ardından. su damlacıkları ve toprağın çamuruyla kaynaşan güneş ışığı ne kadar iç açıcıdır. bu sabah da öyle güzel ve canlı bir sabah vardı Antakya' da. sabah kahvemi bahçede içtim ıslak otların arasında dolaşarak. minik kedi yavruları koşuşturup duruyordu sabahın bütün enerjisiyle. otlar ışıl ışıldı, su damlacıkları hala kurumamış, güller yağmurun suyundan boyunlarını bükmüştü.


öğlene doğru gelen bayram misafirleri bahçede oturmayı yeğledi, işte Akdeniz bu dedim kendi kendime ve kaptım fotoğraf makinasını ve çektim bu güzel sabahı.


4 yorum:

Aymen dedi ki...

yine kavuşmuşsun memleketine sen:) bayramın kutlu olsun.

Gamzeli dedi ki...

geçmiş bayramın mübarek olsun ...

untilwesaygoodbye dedi ki...

İnsan memleketine gittiğinde ilk gün güneşin doğuşu sanki her zamankinden farklı gelir insana.
Geçmiş bayramın kutlu olsun Jurnal ;)

Murat Artan dedi ki...

aymen,evet kavuştum ama geri döndüm yeniden,bu sefer zor oldu ayrılmak.senin de bayramın kutlu olsun.

gamze,teşekkür ederim,senin de:)

koray,senin de bayramın kutlu olsun.bir an önce memleketine kavuşman,o güneşi görmen dileğiyle.