Pazartesi, Aralık 24, 2007

nice buluşmalar

harika bir tatil sona erdi.o kadar güzel bir dokuz gün geçirdim ki anlatamam.beni çok ama çok güzel sürprizler bekliyormuş meğer.aslında aylar öncesinden çekiyordum bu tatili;bir keramet varmış bu işte.
nice buluşmalar gerçekleştirdik bu bayramda.daha tamamlanamayan buluşmalar da oldu maalesef ama artık bir dahaki sefere.şimdi önümüzde bir yılbaşı tatili var,o tatile kadar Antep'te iş bırakmak istemiyorum ki o tatili rahatça geçirebileyim.babamın bize her zaman söylediği bir öğüdü vardır:eğer vaktin varsa bir an önce işini hallet ki rahat edesin.ama biz de hep sona bırakırız.ama geçen yaz başıma gelen harika bir dersten sonra artık daha bir kulak veriyorum babamın öğüdüne.
ne demişler:bugünün işini yarına bırakma.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Bizimkininde meşhur bir cümlesi vardır.Akıllı adama yarım kelime kafidir. :)

Hilal dedi ki...

Bugünün işini yarına bırakan biri olarak ben, hep geçmiş zamanların işini halletmeye çalışmaktan yarınlar için plan yapamaz hale geldim:) Aman siz yapmayasanız:)

Gamzeli dedi ki...

Ohh iyiki gitmişsin o zaman ne güzel olmuş :)