Perşembe, Mayıs 17, 2007

kıştan kalma

havalar ısınalı sıcak içecekler içesi gelmiyor insanın. kahve benim büyük aşklarımdan birisi olarak vazgeçilmezlerim arasında ama onun tadı da soğuklarda daha bir iyi oluyor. hele de ders çalışırken sıkıldıysanız en iyi arkadaş sıcak içeceklerdir, soğuk bir kola iki yudumda bitiveriyor bir şey anlamıyorsunuz. ama olsa şöyle leziz bir çikolata, içsen yavaş yavaş… ama yok işte, olmuyor maalesef. ben de çok yapıyormuşum gibi söylüyorum bir de, ben ders çalışırken çikolata içmem ki. o benim kitap arkadaşım, kitaplarımı okurkenki başlangıç zevkim. ama yok, bu sıcakta o da gitmiyor, acilen bir çözüm bulmam lazım bu soruna.
bak şimdi kış geldi aklıma. o soğukta derse girmeden fakülte binasının girişinde içtiğim leziz çayların tadını ben hiçbir zaman almadım herhalde. hem çay lezzetli, hem de soğuk hava içiriyor. keyfini çıkarmak için yavaş içerseniz çok değerli hocalarınız amfide de içmenize izin veriyorlar, böyle karşılıklı çay içip ders dinlemek gibisi yok.
neyse canım, niye kışı anlatıyorum ki ben şimdi, yaz geldi şurada, benim mevsimim geldi. aylak aylak gezeceğim günleri iple çekiyorum şimdiden. böyle kaprilerle sıfır kol t-shirtlerle dolaşmanın hayallerini kurmak varken kış da nereden çıktıysa. nasıl olsa yine gelir kış, biz önümüze bakalım şimdi.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Her mevsimin güzelliği başka.Kışın,kar yağarken buğulanmış camı ellerinle silerek dışarıya bakmak kadar güzel bir şey yok benim için:)Beyaz kar tanelerini izleyerek vakit geçirmek...Soğuğu iliklerine kadar hissetmek...Ya yaz da güzel tabi,hafiflik veriyo biraz insana yaz mevsimi.

-Hilal_

Gamzeli dedi ki...

eee biz tersiz :)))
Kış oldumu yaz isteriz yaz oldumu kış isteriz...her ikisininde ayrı bir güzelliği var bence :)

Kahveyi çok severim, yaz kış hiç farketmez benim için...

Adsız dedi ki...

çekiceksin kaprileri,takıcaksın gözlükleri doğru sahile birde sonbaharın martıları bana çok şey anımsatır nerden geldiyse aklıma şimdi :)

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Hava sıcaksa
Rakı veya bira

Felsefem budur...
:)