Perşembe, Mart 29, 2007

asma ağacı

baharın geldiği ağaçların çiçek açması ya da kırların renklenmesdiyle değil de, asma ağacının sürgün vermesiyle anlaşılır bence. eğer asma filizlenmişse bahar gerçekten gelmiş demektir,çünkü en geç yeşeren ağaçlardandır.
bu fotoğrafı ben çektim, Antakya' daki evimizin bahçesinden. kendileri mart'ın başında açmışlar,normalde martın son çeyreğinde açardı ama bu sene bekleyememiş o kadar. üstelik ağaçlar mart gelmeden, şubat sonunda çiçeklenmiş de benim haberim olmamış.
daha ne fotoğraflarım var,gerçi Handan kadar iyi çekemesem de bol bol fotoğraf yükleyeceğim.

3 yorum:

Gamzeli dedi ki...

Ayy ne güzel yaaa, çok seviniyorum böyle resimler gördüm mü? Dışarıdaki havayı gördüm mü? ne güzel...Kışı yaşayamadık ama umarım yazı yaşayabiliriz...

Bu arada Mevlid kandilin Mübarek Olsun...
sevgilerimle

Murat Artan dedi ki...

daha ne fotolarım var:))

Handan dedi ki...

Ben de haftasonu sarmaşığımı çekmiştim. Bak sen önce davrandın.

Hem benim sırrım fotoğraf makinemde, ne yapsam güzel çekiyor :D