Pazartesi, Mayıs 16, 2005

wellcome

Bu bir hoşgeldin yazısı.Günlüğüme,kendime merhaba diyorum.Umarım anlatım bozukluğu ya da yazım yanlışı yapmam bu süreç içerisinde.ÖSS'ye hazırlanan bir öğrenci olarak bu konuya takmış durumdayım.Gundelik hayatıma empoze ettirdi kendisini,birisi hata yapsa hemen atlıyorum ,hiç çekinmeden.Kim olursa olsun,mesela geçenlerde Türkçe öğretmenime dahi söyledim,ama kapak olan ben oldum;çünkü söylediği sözü yanlış anlayıp hemen "hocam,anlatım bozukluğu yaptınız!"dedim ve olan bana oldu.Bir Türkçe öğretmenini bu konuda uyarmak büyük zevkti ama yarıda kaldı,yine galp gelen kenisi oldu.Ne yapalım bir dahaki sefere...Tetikteyim,bekliyorum hocam haberin olsun.

1 yorum:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Anlatım bozukluğu, yazım yanlışı hassasiyetiniz hâlâ devam ediyordur umarım. 3 yıldır blog yazıyormuşsunuz. Bayağı uzun soluklu olmuş tebrikler.